subota, 17. siječnja 2015.

Ispovijest žrtve mobitelske bazne stanice

"Patila sam od problema sa spavanjem, glavobolja, oštrih bolova u glavi što je doktor povezivao sa stresom ili virusom. No, odjednom mi je dijagnosticiran rad dojke. Bila sam šokirana. Prvo sam pomislila sam da je loše sreće, ali u bolnici sam se počela susretati sa susjedima. U bolnici se nalazilo još pet žena u dobi u 40-50 godina a svima je dijagnosticiran rad unutar šest mjeseci", potresna je ispovijest Eileen O'Connor koja je zajedno s pet susjeda oboljela od raka dojke u britanskom gradiću.

Osim Ellen i žena oboljelih od raka, oko 70 posto stanara u okolici novopodignute mobitelske bazne stanice razboljelo se periodu od šest godina. Jedan od susjeda, prisjeća se Ellen, razvio je autoimunu bolest u 51. godini nakon čega je umro.

Žena koja je sada u 50-im godinama, napominje kako u obitelji nema pobijest bolesti raka dojke, a i da je cijeli život živjela zdravo. Oboljela je u dobi od 30 godina nakon što je sedam godina živjela na udaljenosti 100 metara od repetitora.

Zgrožena tim saznanjima, Ellen je s ostalim susjedima pokrenula istraživanje o štetnom utjecaju repetitora na ljudsko zdravlje otkada gorljivo pokušava upozoriti na ovaj "ogroman i globalan problem".






Izvor: Youtube, Direktno.hr

Nema komentara:

Objavi komentar