ponedjeljak, 22. prosinca 2014.

Slučaj Poljica kod Zadra: Bazna stanica u centru mjesta, troje djece oboljelo od leukemije




ZADAR- Mještani Poljica Brig, koji se nalazi u sastavu Grada Nina, održali su prošlog petka javnu tribinu na kojoj su upozorili na štetnost bazne stanice mobilne telefonije koji se nalazi u središtu mjesta.

Mještani sumnjaju kako je zračenje 40 metara visokog antenskog telefonsko-mobilnog odašiljača izazvalo maligna oboljenja kod troje djece iz tog mjesta u kojem je 300 stanovnika.

Troje djece u nekoliko godina dobilo je leukemiju. Bazna stanica za mobilne teleoperatere nalazi se u samom središtu Poljica Brig, nekoliko desetaka metara od vrtića koje pohađa 15-oro djece.

Emil Knežević i Đovani Lerga prošli su pravi pakao jer su im djeca oboljela od akutnog oblika leukemije.

- Pošto me je oparilo, što kažu umirem od straha. Čim sin kaže od prehlade da ga glava boli ja mislim na ono najteže. To je najveći problem.
Znači psihički više nisi normalan, ni ja ni žena, kazat će Knežević.

Njihove su kuće od bazne stanice udaljene oko 150 metara. Đango Smokrović, koji se nedavno oženio i dobio dijete, počeo je graditi kuću preko puta.

- Strah me. Ja sam se boja i prije toga, svi se bojimo, svi smo u strahu, a sad kad imamo svoju obitelj, imam malu bebu u kući, još više. Eto, već neko vrijeme ja pokušavam svoju kuću prodati, svi kupci koji su dolazili kad bi vidjeli tu baznu stanicu, automatski odmah bi odustali, kazao je Smokrović.

Iako se postavlja pitanje tko je dao dozvolu i odredio lokaciju za podizanje bazne stanice s repetitorom, Grad Nin spreman je na akciju. Na samoj tribini bili su gradonačelnik Emil Ćurko, a tribinu je otvorio predsjednik Gradskog vijeća Nina Davor Ćurjurić.

- Unatoč našim višegodišnjim vapajima da ga se izmjesti još uvijek strši u centru mjesta. Pozvali smo struku da nam pojasni koliko on zbilja zrači i kakve to posljedice vuče za sobom. Mi ćemo uz pomoć ninskih gradskih institucija i ovdje nazočnog gradonačelnika Ćurka učiniti sve da u ozbiljnim, mirnim i tolerantnim razgovorima postignemo dogovor da se odašiljač izmjesti. Ako to T-Com ne prihvati mi ćemo morati pribjeći nekim nepopularnim metodama, rekao je predsjednik ninskog GV-a.

(izvori: Youtube, 057info)


Nema komentara:

Objavi komentar